ПрАТ "БІЗНЕС-ЦЕНТР "КИЇВ"

Код за ЄДРПОУ: 30893476
Телефон: (0552) 26-27-46
e-mail: bckiev@bckiev.pat.ua
Юридична адреса: 73000, Херсонська область, м. Херсон, проспект Ушакова, 43
 
Дата розміщення: 23.04.2020

Річний звіт за 2019 рік

XI Звіт керівництва (звіт про управління)

Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента Товариство планує в подальшому нарощувати обсяги наданих послуг, розширювати профіль підприємства, а також залучати до справи нових ділових партнерів. Істотними факторами, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому, є збільшення інфляції, зростання цін на сировину і матеріали, подорожчення кредитних ресурсів, що негативно вплине на діяльність Товариства. Реконструкція не планується. В наступному році товариство планує займатися основними видами діяльності. На жаль, в існуючих умовах господарювання, до того ще й вкрай загострених кризою, неможливо робити достатньо впевнені прогнози й детальні плани. Істотними факторами, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому, є збільшення інфляції, зростання цін, подорожчання кредитних ресурсів, що негативно вплине на діяльність емітента. Поряд з рішенням перспективних, першочергових та поточних завдань основних напрямках розвитку Товариства керівництво передбачає досягнення наступних цілей: 1. Збереження існуючої структури підприємства. 2. Укріплення технологічної, трудової та виробничої дисципліни. 3. Вдосконалення системи управління трудовими ресурсами, створення додаткових стимулів за якісну працю та забезпечення необхідних грошових надходжень. 4. Збільшення обсягів та якості послуг, що надаються Товариством.
Інформація про розвиток емітента Перспективи подальшого розвитку емітента визначаються рівнем ефективності реалізації фінансової, інвестиційної, інноваційної політик, покращення кадрового забезпечення, успішної реалізації маркетингових програм тощо. Для емітента необхідним є розроблення та запровадження раціональної економічної політики розвитку з метою досягнення ефективних результатів своєї діяльності та конкурентоспроможності підприємства. Розвиток Товариства пов'язаний зі збільшення виробництва, що надасть можливість отримати більший прибуток. Отримання прибутку надасть можливість розширювати виробництво, збільшувати кількість робочих місць, збільшувати розмір податків, що сплачуються до бюджету.
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента Укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом не здійснювалося.
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування Завдань та політики Товариства щодо управління фінансовими ризиками немає.
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків Основні фінансові інструменти підприємства, які несуть в собі фінансові ризики, включають грошові кошти, дебіторську заборгованість, кредиторську заборгованість, та піддаються наступним фінансовим ризикам: - ринковий ризик: зміни на ринку можуть істотно вплинути на активи/зобов'язання; ринковий ризик складається з ризику процентної ставки і цінового ризику; - ризик втрати ліквідності: товариство може не виконати своїх зобов'язань з причини недостатності (дефіциту) обігових коштів; тож за певних несприятливих обставин, може бути змушене продати свої активи за більш низькою ціною, ніж їхня справедлива вартість, з метою погашення зобов'язань; - кредитний ризик: товариство може зазнати збитків у разі невиконання фінансових зобов'язань контрагентами (дебіторами). Ринковий ризик Всі фінансові інструменти схильні до ринкового ризику - ризику того, що майбутні ринкові умови можуть знецінити інструмент. Підприємство піддається валютному ризику, тому що у звітному році здійснювало валютні операції і має валютні залишки та заборгованості. Ціновим ризиком є ризик того, що вартість фінансового інструмента буде змінюватися внаслідок змін ринкових цін. Ці зміни можуть бути викликані факторами, характерними для окремого інструменту або факторами, які впливають на всі інструменти ринку. Процентних фінансових зобов'язань немає. Підприємство не піддається ризику коливання процентних ставок, оскільки не має кредитів. Ризик втрати ліквідності Товариство періодично проводить моніторинг показників ліквідності та вживає заходів, для запобігання зниження встановлених показників ліквідності. Товариство має доступ до фінансування у достатньому обсязі. Підприємство здійснює контроль ліквідності, шляхом планування поточної ліквідності. Підприємство аналізує терміни платежів, які пов'язані з дебіторською заборгованістю та іншими фінансовими активами, а також прогнозні потоки грошових коштів від операційної діяльності. Кредитний ризик Підприємство схильне до кредитного ризику, який виражається як ризик того, що контрагент - дебітор не буде здатний в повному обсязі і в певний час погасити свої зобов'язання. Кредитний ризик регулярно контролюється. Управління кредитним ризиком здійснюється, в основному, за допомогою аналізу здатності контрагента сплатити заборгованість. Підприємство укладає угоди виключно з відомими та фінансово стабільними сторонами. Кредитний ризик стосується дебіторської заборгованості. Дебіторська заборгованість регулярно перевіряється на існування ознак знецінення, створюються резерви під знецінення за необхідності. Крім зазначених вище, суттєвий вплив на діяльність Товариства можуть мати такі зовнішні ризики, як: - нестабільність, суперечливість законодавства; - непередбачені дії державних органів; - нестабільність економічної (фінансової, податкової, зовнішньоекономічної і ін.) політики; - непередбачена зміна кон'юнктури внутрішнього і зовнішнього ринку; - непередбачені дії конкурентів.
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент Товариство в своїй діяльності не керується власним кодексом корпоративного управління. Відповідно до вимог чинного законодавства України, Товариство не зобов'язане мати власний кодекс корпоративного управління. Ст.33 Закону України "Про акціонерні товариства" питання затвердження принципів (кодексу) корпоративного управління товариства віднесено до виключної компетенції загальних зборів акціонерів. Загальними зборами акціонерів Товариства Кодекс корпоративного управління не затверджувався. У зв'язку з цим, посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент, не наводиться.
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати Емітент добровільно не застосовує будь-які кодекси корпоративного управління.
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовану понад визначені законодавством вимоги: принципи корпоративного управління, що застосовуються Товариством в своїй діяльності, визначені чинним законодавством України та Статутом Товариства. Будь-яка інша практика корпоративного управління не застосовується.
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій Інформація щодо відхилень від положень кодексу корпоративного управління не наводиться, оскільки Товариство не має власного кодексу корпоративного управління та не користується кодексами корпоративного управління інших підприємств, установ, організацій.
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента  
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення Директор обирається Загальними зборами Товариства. Рішенням Директора Товариства для виконання функцій виконавчого органу може бути призначений тимчасово виконуючий обов'язки Директора. Повноваження Директора (тимчасово виконуючого обов'язки Директора) можуть бути у будь-який час припинені, а особа, що займала цю посаду, звільнена від виконання обов'язків у відповідності та на підставах визначених законодавством України. Повноваження Директора припиняються за рішенням Загальних зборів з одночасним прийняттям рішення про призначення Директора або особи, яка тимчасово здійснюватиме його повноваження. Директор може бути у будь-який час усунений (відсторонений) від виконання своїх обов'язків рішенням Загальрних зборів Товариства та на інших підставах передбачених законодавством України. У такому випадку рішенням Загальних зборів Товариства на час усунення Директора від виконання своїх обов'язків призначається тимчасово виконуючий обов'язки Директора. Будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення - не передбачені.
Повноваження посадових осіб емітента Для вирішення питань, що відносяться до його компетенції Директор має наступні повноваження: " без довіреності діяти від імені Товариства, представляти Товариство у взаємовідносинах з юридичними і фізичними особами, державними та іншими органами, установами і організаціями, в тому числі і банківськими та фінансовими установами, в правоохоронних органах та установах, як в межах України, так і за кордоном; " представляти інтереси Товариства самостійно або видавати довіреності (доручення) від імені Товариства на представлення його інтересів у судах усіх інстанцій, передбачених законодавством України, з розгляду всіх спорів, зокрема, але не виключно: місцевих загальних судах, місцевих господарських судах, місцевих адміністративних судах, апеляційних судах ( з розгляду цивільних і кримінальних справ, справ про адміністративні правопорушення, з розгляду господарських справ, адміністративних справ), у Вищих спеціалізованих судах (Вищому суді з питань інтелектуальної власності; Вищому антикорупційному суді), Верховному Суді (в тому числі у Великій Палаті Верховного Суду; Касаційному адміністративному суду; Касаційному господарському суду; Касаційному кримінальному суду; Касаційному цивільному суду, а також у всіх судових Палатах), в третейському суді, в усіх міжнародних судових органах, установах та інстанціях; " підписувати контракти, угоди, договори, в тому числі у сфері зовнішньо - економічної діяльності Товариства; " видавати довіреності, доручення на здійснення дій від імені Товариства; " видавати накази, інструкції та інші акти, які стосуються поточної та оперативної діяльності Товариства; " розпоряджатися майном і грошовими коштами Товариства у межах, встановлених законодавством України та Статутом; " відкривати та закривати у банківських установах поточні та інші рахунки Товариства; " підписувати фінансові, банківські, процесуальні та інші документи; " підписувати від імені Товариства колективний договір, зміни та доповнення до нього; " приймати на роботу, переводити та звільняти працівників, згідно з чинним законодавством; " укладати трудові угоди (контракти) з робітниками Товариства, вносити зміни та доповнення до них; " застосовувати до працівників заходи заохочення і накладати на них стягнення; " приймати рішення про відрядження, включаючи закордонні ділові відрядження; " визначати склад та обсяги відомостей, що становлять комерційну таємницю, порядок їх захисту; " здійснювати інші дії згідно з рішеннями загальних зборів. Рішення Директора оформляються у вигляді наказів та розпоряджень, які є обов'язковими для виконання усіма працівниками Товариства.
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська допомога" 73000, м. Херсон, вул. Пилипа Орлика, будинок 32 e-mail: Audit_dopomoga@ukr.net www: Audit_dopomoga@com.ua Реєстраційний номер в Реєстрі аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності № 4099 ЗВІТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА щодо фінансової звітності ПРИВАТНОГО Акціонерного Товариства "БІЗНЕС-ЦЕНТР КИЇВ " за 2019 рік Адресат Загальним зборам акціонерів Управлінському персоналу Думка Ми провели аудиторську перевірку фінансової звітності мікропідприємства ПрАТ "Бізнес-центр Київ" (далі Товариство), у складі балансу станом на 31 грудня 2019 року, звіту про фінансові результати за рік, що закінчився на зазначену дату. На нашу думку річна фінансова звітність, яка додається, відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан Товариства станом на 31 грудня 2019 року, фінансові результати його діяльності за 2019 рік у відповідності до формату, затвердженому Наказом Міністерством фінансів України №39 від 25.02.2000 року, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 року за № 161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 року № 25) (із змінами складених, відповідно до Положень (стандартів) бухгалтерського обліку України. Основа для думки Ми провели аудит відповідно до Міжнародних стандартів аудиту (МСА). Нашу відповідальність згідно з цими стандартами викладено в розділі "Відповідальність аудитора за аудит фінансової звітності" нашого звіту. Ми є незалежними по відношенню до Підприємства згідно з етичними вимогами, застосовними в Україні до нашого аудиту фінансової звітності, а також виконали інші обов'язки з етики відповідно до цих вимог. Ми вважаємо, що отримані нами аудиторські докази є достатніми і прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. Ключові питання Ключові питання аудиту - це питання, які, на наше професійне судження, були найбільш значущими під час нашого аудиту річної фінансової звітності та поточний період. Ці питання розглядались у контексті нашого аудиту річної фінансової звітності в цілому та враховувались при формуванні думки щодо неї, при цьому ми не висловлюємо окремої думки щодо цих питань. Ми описуємо ці питання в нашому звіті аудитора, крім випадків, якщо законодавчим чи регуляторним актом заборонено публічне розкриття такого питання, або коли за вкрай виняткових обставин ми визначаємо, що таке питання не слід висвітлювати у нашому звіті, оскільки негативні наслідки такого висвітлення можуть очікувано переважати його корисність для інтересів громадськості. За винятком питання, зазначеного в розділі "Звіт щодо вимог інших законодавчих і нормативних вимог" та розділі "Щодо можливості (спроможність) Товариства безперервно здійснювати свою діяльність" ми визначили, що немає інших ключових питань аудиту, інформацію про які слід відобразити в нашому звіті Відповідальність управлінського персоналу та тих, кого наділено найвищими повноваженнями, за фінансову звітність Управлінський персонал Товариства несе відповідальність за підготовку та достовірне подання фінансової звітності у відповідності до Положень (стандартів) бухгалтерського обліку (далі - П(С)БО) та за систему внутрішнього контролю, яку управлінський персонал визначає потрібною для того, щоб забезпечити складання фінансової звітності, що не містить суттєвих викривлень внаслідок шахрайства або помилки. При складанні фінансової звітності управлінський персонал несе відповідальність за оцінку здатності Товариства продовжувати свою діяльність на безперервній основі, розкриваючи, де це застосовно, питання, що стосуються безперервності діяльності, та використовуючи припущення про безперервність діяльності як основи для бухгалтерського обліку, крім випадків, якщо управлінський персонал або планує ліквідувати Товариство чи припинити діяльність, або не має інших реальних альтернатив цьому. Ті, кого наділено найвищими повноваженнями, несуть відповідальність за нагляд за процесом фінансового звітування Товариства. Відповідальність аудитора за аудит фінансової звітності Нашими цілями є отримання обґрунтованої впевненості в тому, що фінансова звітність у цілому не містить суттєвих викривлень внаслідок шахрайства або помилки, та випуск звіту аудитора, що містить нашу думку. Обґрунтована впевненість є високим рівнем впевненості, проте не гарантує, що аудит, проведений відповідно до МСА, завжди виявить суттєве викривлення, коли воно існує. Викривлення можуть бути результатом шахрайства або помилки; вони вважаються суттєвими, якщо окремо або в сукупності, як обґрунтовано очікується, вони можуть впливати на економічні рішення користувачів, що приймаються на основі цієї фінансової звітності. В рамках аудиту, проведеного відповідно до МСА, ми застосовуємо професійне судження і зберігаємо професійний скептицизм протягом усього завдання з аудиту. Крім того, ми: а. ідентифікуємо та оцінюємо ризики суттєвого викривлення фінансової звітності внаслідок шахрайства або помилки; розробляємо і виконуємо аудиторські процедури у відповідь на ці ризики; отримуємо аудиторські докази, які є достатніми і прийнятними для використання як основи для висловлення нашої думки. Ризик невиявлення суттєвого викривлення в внаслідок шахрайства є вище, ніж для викривлення внаслідок помилки, оскільки шахрайство може включати змову, підроблення, навмисні пропуски, неправильні твердження або нехтування заходами внутрішнього контролю; б. отримуємо розуміння системи внутрішнього контролю, що має значення для аудиту, з метою розробки аудиторських процедур, які відповідають обставинам, але не з метою висловлення думки щодо ефективності системи внутрішнього контролю особи, відносно якої проводиться аудит; в. оцінюємо прийнятність застосовуваної облікової політики, обґрунтованість облікових оцінок і відповідного розкриття інформації, яка зроблена управлінським персоналом; г. доходимо висновку щодо прийнятності використання управлінським персоналом припущення про безперервність діяльності як основи для бухгалтерського обліку та, на основі отриманих аудиторських доказів, робимо висновок про те, чи є суттєва невизначеність щодо подій або умов, які поставили б під значний сумнів можливість особи, аудит якої ми проводимо, продовжувати безперервно свою діяльність. Якщо ми доходимо висновку щодо існування такої суттєвої невизначеності, ми повинні привернути увагу в своєму звіті аудитора до відповідних розкриттів інформації у фінансовій звітності або, якщо таке розкриття інформації є неналежними, модифікувати свою думку. Наші висновки ґрунтуються на аудиторських доказах, отриманих до дати нашого звіту аудитора. Втім майбутні події або умови можуть примусити Компанію припинити свою діяльність на безперервній основі; д. проводимо оцінку подання фінансової звітності в цілому, її структури і змісту, включаючи розкриття інформації, а також того, чи показує фінансова звітність операції та події, що покладені в основу її складання, так, щоб досягти достовірного відображення. Ми повідомляємо тим, кого наділено найвищими повноваженнями, разом з іншими питаннями, інформацію про запланований обсяг та час проведення аудиту та суттєві результати аудиту, включаючи будь-які суттєві недоліки заходів внутрішнього контролю, виявлені нами під час аудиту. Ми також надаємо тим, кого наділено найвищими повноваженнями, твердження, що ми виконали відповідні етичні вимоги щодо незалежності, та повідомляємо їм про всі стосунки й інші питання, які могли б обґрунтовано вважатись такими, що впливають на нашу незалежність, а також, де це застосовано, щодо відповідних застережних заходів. Наявність суттєвих невідповідностей між фінансовою звітністю та іншою інформацією (МСА 720 "Відповідальність аудитора щодо іншої інформації ") Параграфом 1 МСА 720 "Відповідальність аудитора щодо іншої інформації " встановлено відповідальність аудитора стосовно зазначеної інформації. Аудитор має ознайомитися з нею, позаяк суттєві невідповідності між перевіреною аудитором фінансовою звітністю та іншою інформацією ставлять під сумнів достовірність перевіреної фінансової звітності. Фінансова звітність приватного акціонерного Товариства "Бізнес-Центр Київ" входить до складу Додатку 38 до Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 р. N 2826 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 р. за N 2180/24712 з змінами та доповненнями9 Вона також надається до органів державної фіскальної служби. Аудитором розглянуто зазначену іншу інформацію і суттєвих невідповідностей/розбіжностей не ідентифіковано. Звіт щодо вимог інших законодавчих і нормативних вимог " Відповідність вартості чистих активів вимогам чинного законодавства Станом на 31.12.2019р. вартість власного капіталу Товариства становить 6828,3 тис. грн., в т.ч.: Зареєстрований капітал - 113тис. грн. Нерозподілений прибуток - 6715,3тис. грн. Сума зареєстрованого, оголошеного, випущеного та сплаченого капіталу Товариства складається з 113000 (сто тринадцять тисяч) штук простих іменних акцій номінальною вартістю 1грн. (одна гривня 00 копійок) кожна. Неоплаченого або вилученого капіталу немає. Привілейованих акцій, акцій на пред'явника та облігацій товариством не випускалось. Для порівняння вартості чистих активів із розміром статутного капіталу з метою реалізації положень пункту 3 ст. 155 Цивільного кодексу України, нами проведено розрахунок вартості чистих активів Приватного акціонерного Товариства "Бізнес-центр Київ" станом на 31.12.2019 року. Розрахунок вартості чистих активів відбувався відповідно до методичних рекомендацій ДКЦПФР (Рішення № 485 вiд 17.11.2004 року). Розрахункова вартість чистих активів складає 6828,3 тис. грн. При порівнянні вартості чистих активів з розміром статутного фонду-113,0тис.грн., аудитор прийшов до висновку, що вартість чистих активів перевищує розмір Статутного фонду Товариства, що відповідає вимогам статті 155 п.3 Цивільного кодексу України. " Щодо можливості (спроможність) Товариства безперервно здійснювати свою діяльність Не модифікуючи нашу думку, ми звертаємо увагу на те що, фінансові звіти Підприємства складені з допущенням принципу безперервності діяльності Підприємства, як того вимагає Закон "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" і Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності". Це означає, що подані підприємством фінансові звіти складені на основі припущення, що підприємство є безперервно діючим і залишатиметься діючим в близькому майбутньому. Керівництво Товариства надало запевнення, що Товариство складає фінансову звітність на основі принципу безперервності. Управлінський персонал не має намірів або суттєво звужувати масштаби своєї діяльності або ліквідувати Товариство. У Товариства на звітну дату відсутні ознаки неплатоспроможності, показники ліквідності - вище нормативних. Сьогодні фінансова система України знаходиться під впливом негативних явищ, пов'язаних з розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та економічною кризою в країні, високою волатильністю валютного ринку. Стабілізація економічного та фінансового середовища в значній мірі залежить від подальших антикризових дій керівництва країни, тому вплив зазначених обставин на результати діяльності і фінансовий стан Товариства в майбутньому достовірно оцінити неможливо. Враховуючи вимоги Закону України від 30.03.2020 № 540 - IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)", постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" багато підприємств зменшують обсяги діяльності, або взагалі на період карантину припиняють свою діяльність. Основним видом діяльності Товариства є здавання в оренду нерухомого майна, тому аудиторами оцінені ризики того, що в умовах кризи ймовірна ситуація щодо зменшення платоспроможності орендарів, зміни умов або розірвання чинних договорів. Ми вважаємо, що використання припущення, щодо діяльності на безперервній основі є відповідним при підготовці фінансової звітності, оскільки за відсутності надходжень від оренди, підприємство спроможне покривати операційні витрати протягом за рахунок вже отриманих у першому кварталі 2020 коштів так і за рахунок коштів, отриманих як відсотки за розміщеними депозитами. Оцінка активів зроблена за історичною собівартістю, залишкова вартість активів менше від суми річних грошових потоків від орендної плати. Крім того, на законодавчому рівні прийняти зміни до Цивільного кодексу України, а саме зменшення витрат по оренді майна до покриття витрат на їх утримання. Зазвичай ці умови та події, а також плани Керівництва щодо їх вирішення, потребують більш детального розкриття в примітках до фінансової звітності, але форми звітності для мікропідприємств не передбачають приміток та додаткових пояснень щодо подальших подій. Підсумовуючи вищевикладене, ми вважаємо, що використання припущення, щодо діяльності на безперервній основі є відповідним при підготовці фінансової звітності. " Виконання товариством значних правочинів За приписами пункту 4 частини першої статті 2 Закону України "Про акціонерні Товариства" - значний правочин - правочин (крім правочину з розміщення товариством власних акцій), учинений акціонерним товариством, якщо ринкова вартість майна (робіт, послуг), що є його предметом, становить 10 і більше відсотків вартості активів Товариства, за даними останньої річної фінансової звітності. За приписами частини першої статті 70 того ж закону рішення про вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності акціонерного Товариства, приймається наглядовою радою. Загальними зборами акціонерного Товариства прийнято рішення щодо попередньої схвали значних правочинів, які можуть вчинятися Товариством протягом одного року, тобто до проведення наступних загальних зборів акціонерів (протокол №1/19 від 15.02.2019р.), граничний розмір яких не перевищує 5878,6 тис. грн. відносно визначених рішенням видів операцій. В звітному році Товариством були здійснені значні правочини - розміщення вільних коштів Товариства за договорами банківського строкового вкладу в розмірі 6000тис.грн. Умови цього договору плануються схвалити на загальних зборах в поточному році. " Стан корпоративного управління акціонерного Товариства Корпоративне управління є системою відносин між органами Товариства, акціонерами та іншими зацікавленими особами. Воно відокремлює межі, в яких визначаються завдання Товариства, засоби виконання цих завдань, здійснення моніторингу діяльності Товариства. Наявність ефективної системи корпоративного управління збільшує вартість капіталу, компанії заохочуються до більш ефективного використання ресурсів, що створює базу для зростання. Належна система корпоративного управління дозволяє інвесторам бути впевненими у тому, що керівництво Товариства розумно використовує їх інвестиції для фінансово-господарської діяльності і таким чином збільшується вартість частки участі інвесторів в акціонерному капіталі Товариства. Належне корпоративне управління не обмежується виключно відносинами між інвесторами та менеджерами, а передбачає також урахування законних інтересів та активну співпрацю із заінтересованими особами, які мають легітимний інтерес у діяльності Товариства (працівниками, споживачами, кредиторами, державою, громадськістю тощо). Це пов'язано з тим, що товариство не може існувати незалежно від суспільства, в якому воно функціонує, і кінцевий успіх його діяльності залежить від внеску всіх заінтересованих осіб. Таким чином, сутністю корпоративного управління є система відносин між інвесторами - власниками Товариства, його менеджерами, а також заінтересованими особами для забезпечення ефективної діяльності Товариства, рівноваги впливу та балансу інтересів учасників корпоративних відносин. Чинну в звітному році редакцію Принципів корпоративного управління України, затверджено рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.07. 2014р. N 955. Результати виконання процедур з метою висловлення думки щодо стану корпоративного управління, у тому числі внутрішнього аудиту, згідно з положеннями Закону України "Про акціонерні Товариства" дають можливість сформулювати судження щодо: - відповідності системи корпоративного управління у товаристві вимогам Закону України "Про акціонерні Товариства" та вимогам його статуту; - відповідного відображення інформації про стан корпоративного управління у розділі "Інформація про стан корпоративного управління" річного звіту акціонерного Товариства, яка складається згідно до вимог "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2014 р. N 2826, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.13.2014 р. за N 2180/24712, зі змінами та доповненнями №1250 від 23.09.2014, №1713 від 16.12.2014р, №1348 від 01.09.2015р., №410 від 12.04.2016р., №923 від 14.09.2016р., №194 від 02.04.2019р. Корпоративне управління в Товаристві здійснюється на загальних засадах та комплексно всіма органами управління - Загальними зборами, Директором, відповідно до чинного законодавства та Статуту Товариства, затверджених Загальними зборами акціонерів (Протокол № 1/11 від 25.11.2011 р.). Вищим органом управління Товариства є Загальні збори Акціонерів, до компетенції яких належить вирішення основних питань діяльності Товариства, що закріплені в його Статуті. Зареєстрований капітал Товариства станом на 31.12.2019 року складає 113тис.грн., який поділений на 113000 простих іменних акцій номінальною вартістю 1грн. кожна. Зареєстрований (статутний) капітал Товариства сплачений повністю. Згідно з даними переліку акціонерів Товариства, мають право на участь у Зборах, кількість голосуючих цінних паперів складає у сукупності 112999 (сто дванадцять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять) акцій (голосів), що складає 99,999115% статутного капіталу Товариства, з них. Юридичним особам належить 99,999115%. Інші фізичній особі, яка мають акції Товариства загалом належить - 0,000884% акцій від загальної кількості. Основні напрямки діяльності Товариства визначаються загальними зборами акціонерів Товариства. " Ідентифікації та оцінки аудитором ризиків суттєвого викривлення фінансової звітності (МСА 240 "Відповідальність аудитора, що стосується шахрайства, при аудиті фінансової звітності") Аудитор ідентифікував й оцінив ризики суттєвого викривлення внаслідок шахрайства на рівні фінансової звітності та на рівні тверджень для класів операцій, залишків на рахунках і розкриття інформації. Отримані достатні та прийнятні аудиторські докази, що стосуються оцінених ризиків суттєвого викривлення внаслідок шахрайства, через розробку і застосування прийнятих дій у відповідь. Аудитор не виявив інформації щодо суттєвого викривлення фінансової звітності управлінським персоналом, внаслідок шахрайства. При проведенні перевірки аудитор не знайшов будь яких доказів, що свідчили б про факти порушення законодавства під час провадження фінансово-господарської діяльності, а також встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку та подання звітності Товариства. За відповідний період, Товариство в усіх суттєвих аспектах виконало необхідні вимоги щодо дотримання принципів бухгалтерського обліку та фінансової звітності в Україні. Відповідно до МСА 200 "Загальні цілі незалежного аудитора та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів аудиту" аудиторський висновок щодо надійності фінансової звітності дає її користувачам достатній, але не абсолютний рівень упевненості, оскільки існують властиві обмеження аудиту. " Розкриття інформації про дії, які відбулися протягом звітного 2019 року, та після дати балансу до затвердження річної звітності у відповідності до вимог, визначених частиною першою статті 41 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" Аудиторською фірмою перевірено подання Товариством особливої інформації до територіального управління ДКЦПФР: " Рішення про розміщення цінних паперів на суму, що перевищує 25 відсотків статутного капіталу не приймалися. " Рішення про викуп власних акцій не приймалися. " Факти лістингу/делістингу цінних паперів на фондовій біржі відсутні. " Позики або кредити на суму, що перевищують 25 відсотків активів емітента не' отримувались. " Змін у складі власників акцій, яким належить 10 і більше відсотків голосуючих акцій не відбувалось. " Емітентом не приймалися рішення про утворення, та/або припинення його філій, представництв. " Вищим органом емітента не приймались рішення про зменшення статутного капіталу. " Вищим органом емітента не приймалися рішення про припинення або банкрутство, інформація про прийняття таких рішень судом відсутня. " Стан бухгалтерського обліку у товаристві Емітентом цінних паперів виконувався бухгалтерський облік господарських операцій щодо майна і результатів своєї діяльності в натуральному вимірі та в узагальненому грошовому виразі шляхом безперервного документального і взаємопов'язаного їх відображення. Бухгалтерський облік ґрунтувався на П(С)БО. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій були первинна документація, всі дані, що зафіксовані в них, систематизовано на рахунках бухгалтерського обліку шляхом подвійного запису. Стан первинних документів та облікових реєстрів добрий. Отже, є аналітична база для забезпечення детальних даних для прийняття управлінських рішень та формування фінансової, податкової та статистичної звітності. Облікову політику Товариства (відповідно до вимог статті 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" та Методичних рекомендацій щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 27.06. 2013 р. № 635), як облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової звітності, було затверджено наказом від 02.01.2019 р. №1. Складання і надавання користувачам фінансової звітності робилось своєчасно. Показники в звітних формах Товариства узгоджені відповідно до Методичних рекомендацій з перевірки порівнянності фінансових звітів, затверджених наказом Мінфіну від 11.04. 2013 р. № 476 зі змінами, затвердженими наказами від 27.06.2013 р. №635, від 30.12. 2013 р. № 1192 та від 05.04. 2014 р. № 401. Товариство, відповідно до критеріїв визначених в Законі України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", визнано мікропідприємством, в зв'язку з цим, ним застосовувалася встановлена скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 року за № 161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 року № 25) (із змінами). Товариство застосовувало загальну систему оподаткування. Подій, що відбувались у період між датою фінансової звітності та датою аудиторського звіту (за положеннями МСА 560 "Події після звітного періоду"), що могли вплинути на нашу думку, не ідентифіковано. Наявність в товаристві пов'язаних осіб (директор є акціонером) за визначенням МСА 550 "Пов'язані сторони" не вплинуло на достовірність обліку та звітності. Вбачається, що поточний бухгалтерський облік в товаристві, який є підґрунтям для складання фінансової звітності, був повним та відповідав приписам Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та чинним П(С)БО. " Аналіз показників фінансової звітності Аналіз показників фінансового стану наведено в додатку № 1, при цьому показники ліквідності та платоспроможності обчислено станом на 31 грудня звітного року, а показники рентабельності - за звітний рік. Аналіз фінансово-господарської діяльності показав загальні тенденції, які відбувалися на підприємстві протягом 2019 року, а саме: " Позитивні різниця між сумою наявних у Товариства грошових коштів, їх еквівалентів та інших високоліквідних активів і його поточних зобов'язань свідчить про поточну платоспроможність суб'єкта підприємницької діяльності, його фінансовий стан задовільний, воно спроможне виконати свої грошові зобов'язання перед кредиторами, протягом трьох місяців після настання встановленого строку їх сплати; " Станом на 31.12.2019 р. коефіцієнт покриття значно більше нормативної величини при рентабельності продукції 68,8%. Це свідчить, про те, що прибутку, що залишається у розпорядженні Товариства вистачає для погашення вимог кредиторів в процесі звичайної діяльності. " Коефіцієнт фінансової незалежності, який відображає частку власників підприємства у загальній сумі коштів, вкладених, а також реінвестованих у його діяльність, більше від нормативного, це свідчить про те, що підприємство фінансове незалежне від зовнішніх зобов'язань, та спроможне за рахунок генерування прибутку в процесі звичайної діяльності погасити вимоги кредиторів. " Показники рентабельності протягом періоду, що аналізується мали позитивне значення. Це є ознакою формування задовільної структури балансу та відображає тенденцію збільшення (накопичення) прибутку. Таким чином, фінансовий стан емітента в звітному році був задовільним, товариство господарювало прибутково. Дані фінансової звітності реально відображають фактичний фінансовий стан Товариства. Протягом звітного року не відбувалось подій, які могли суттєво вплинути на фінансово-господарський стан та призвести до значної зміни вартості його цінних паперів. Інша допоміжна інформація Основні відомості про аудиторську фірму: Повна назва: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АУДИТОРСЬКА ДОПОМОГА" Ідентифікаційний код юридичної особи: 35568234 Номер та дата видачі Свідоцтва про внесення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, які одноособово надають аудиторські послуги, виданого Аудиторською палатою України: Свідоцтво про внесення в реєстр суб'єктів аудиторської діяльності№ 4099 від 31.01.2008 р. (рішенням АПУ № 352/3 від 30.11.2017 року, термін дії подовжено до 30.11.2022 року), Свідоцтво про відповідність системи контролю якості №0729, дійсне до 31.12.2022р.( рішення АПУ 3352/4 від 30.11.2017). Місцезнаходження: 73000, м. Херсон, вул. Пилипа Орлика, буд.32 Телефон: +380503964241 Факс: +380552411585 Електронна адреса: Audit_dopomoga@ukr.net Аудитори, що брали участь в аудиторській перевірці: Манжосіна О.В. - сертифікат аудитора серії А № 005990 від 19.07.2005року. Смагіна О.О.- сертифікат аудитора серії А № 000329 від 02.11.1995року. дата і номер договору на проведення аудиту фінансової звітності № НВп-190 від 20 березня 2020 року. Дата початку проведення аудиторської перевірки: 21.03.2020року Дата закінчення проведення аудиторської перевірки: 14.04.2020 року Основні відомості про Товариство Повна назва Приватне акціонерне товариство "Бізнес-центр Київ" Код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України 30893476 Дата державної реєстрації 24.04.2000 р. Місцезнаходження 73000, Україна, м. Херсон, проспект Ушакова, 43 Основний вид діяльності 68.20 - надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна Дата аудиторського висновку: 14.04.2020 р. Адреса аудитора: Україна, 73000, м. Херсон, вул. Пилипа Орлика,буд.32. Аудитор сертифікат аудитора серії А № 000329 від 02.11.1995 року Директор сертифікат аудитора серія А № 005990 від 19.07.2005 року ________________ ________________ Смагіна О.О. Манжосіна О.В.